17 Ocak 2010 Pazar

Tarih yazdım

Meger hocam haklıymış;
Şu tarih dersi gibi nankör ders yokmuş agggbi..Ulan zamanında hiç soru kaçırmazdım sadece ufak tefek hatalarım olurdu ama şimdi bakıyorum resmen sıçmışlıgımın daniskasını görüyorum neden bu kadar geriledim anlayamadım...

Anlayamadıgım konulardan biri de Yükselme devri ulan nasıl bir devirmiş o,devirden düştüm amk....Bende naptım roman gibi okumakta buldum çözümü ama hiçbişi anlamıom sadece okuyorum..Tabi okurken beyin fırtınası tadında düşler alemine dalmıyor da degilim...
Şimdi bakıyorum,adam 21 yaşında İstanbul'u fethetmiş,ben buna ohaa diyorum,helal olsun diyorum,bravo diyorum falan..sonra şimdiki zamana dönüyorum,21 degil 25 yaşındaki herife evinin adresini soruyorum,bana "uzayda amıoogoyim" diye espiri yapınca ikilem de kalıyorum belki de bu yüzden anlayamıyorum tarihi...