5 Ocak 2010 Salı

Bazen kendimi vayy amk demekten alıkoyamıyorum

Bu ne sikimtrak giriştir degil mi blogg evett öyle haklısınız ben olsamda bende aynısını derdim
Her neyse,benim diyeceklerim başka blog
Biliyorum uzun zamandır yazmadım şimdi niye yazamadıgımın sikkosal hikayesini de belirticek degilim gerçi sizinde umurunuzda oldugunu düşünmüyorum kaldıki ben düşünmüyorken.
2009 bitti bea hacıı acısıyla tatlısıyla bitti kosssssskoca 365 gün bitti lann,gün oldu sevindik gün oldu agladık hatta bazı günler oldukii boşverin gitsinnnn sikilen götün davası yapılmazmış anlatasım kaçtı.
Ben en iyisi 2010dan bahsedeyim,şimdi ben 2010 yılında aşık olmak istiyorum ama öle bildiginiz pazartesi günü çıkıp pazar günü ayrılan bok beyinliler gibi aşık olmak istemiyorum adam gibi aşık olmak istiyorum sevmek istiyorum,sevmek vee sevilmek biraz safça biraz da heyecanla çok ama çook sevmek istiyorum..hı başkada bi sikim istemiyorum dersem fallahi yalan konuşmuş olurum istiyorum tabikii...
Tabi bu insanoglunun istekleri bitmez blog,koynunda kate winslet gibi hatun olsa bi ikincisini götürmek ister dolayısıyla bitmek bilmeyen istek listemiz vardır bizim yaratalıştan ötürü...
Bu arada başlık bulamadım blog kusura bakmazsın umurım bu nea igrençliktir diye çıkış yapmanızı istemem içimden geçeni direk yazmak istedim o kadar:)))
Tekrardan dönecem ve bu sefer daha terbiyeli olmayı umut ediyorum.