16 Ocak 2010 Cumartesi

Facebook çıktı,Bokluk çoğaldı..

Bundan yaklaşık 1 ay öncesinde,yine sıradan Facebook ziyaretlerimde garı gız peşindeyken sag köşede arkadaş öner kısmında bişey belirdi.(kedidir kedi diye iç geçirenleri öperim) Baktım neymiş lan bu diye,kendisine konser ajandası diyen yurdum insanı,tabi bu şimdi konserden sanattan bahsedince ilk bakışta işte aha facebook bu dedim ve sonradan sadece booku kaldı o ayrı tabi gelcem.Neyse ben bunu ekledimm..

Bekliyorum artık nerede ne var,manita halkası nerede toplanıyo haberlerini falan..çok geçmedi aradan bi kaç gün sonra,bu ilk başta akp aleyhine ait videolar paylaştı peşine cem adrian adlı ne idügü belirsiz bişeyi paylaştı sonrası alabildigince hazır sosyal mesaj hikayeleriyle amına koydu anasayfanın yerindeyse..o aralarda başka bi dalga peşindeydim dolayısıyla da pek siklememiştim hatta hiç bakmadım desem daha dogru olur...

Neyse son olarak bu akşam gene girdim,baktım bu ben girmeden paylaşmış bişiler,yalnız paylaştıgı şeyler hep aynı teraneler gene o cem adrian sikotosu(konser veremedi gitti zavallı),avatar fragmanı falan filan...amına koyım verecegın haberınde senınde dedım girdim profılıne,amını siktimin oglu oglu diyorum çünkü resmini dahi yüklemiş götveren,naadar manita tayfası varsa eklemişş ve hiç abartmıyorum naadar da manita varsa bu göt hepsinin resmine yada videosuna yalakaca yorum yapmış,üye oldugu gruplardan bahsetmiyorum bile...dahası bu piçin üçbine yakın argadaşı var ve üstelik erkekten çok kız takımı mevcut...yani işin türkçesi orosbuçocugu tadında hizmet veriyor,bizim gibilerini de arada kekliyor sonra bana çoh küfrediosun diyorlar blog..
Eyy yüüce rabbim kalmadı mecalim,alimde degilim ki sabredeyim,en iyisi mi sikeyim halledeyim.