29 Ocak 2010 Cuma

Bu işin arkasında ergenekon olmasın!

Kızın dedigi cümleye bakarmısın "konuşup redetmektense konuşmayıp redetmek tercihimdir" demişş..

Şimdi bu cümleyi çok iyi yorumlamak ona göre hareket etmek lazım yada siktir et ya neyini yorumlıcam,kız açık açık siktiri çekmiş bana..neyin davasını yapıorum ki anlamadım..

Hepsini geçtim ben bu kızdan sadece hoşlandıgımı belirtmiştim kaldıki kızla alakalı hayaller alemine dalıp duygusal bağ dahi kurmadım hatta düşünmedim desem yerinde olur..gerçekten bak..

Hepimiz insanız sonuçta hoşlanma koklaşma davranışları olması gayet dogal dolayısıyla benim o kıza çok hoşsun demem ertesı gün sevgili olup yatakta güreş etmem anlamına gelmez..

Peki o zaman ne yapmaya çalışıyorsun sen çocuk diyen olabilir?
Şimdi bu söyleceklerimden sonra bana bazı yakıştırmalar yapabilirsiniz ve ben buna saygı duyarım..

İşin aslı ben,en başından beri takip ettiğim,sürekli bakışlar attıgım başka bir kızla haşır neşir olmak istiyordum ve bu işi organize eden o yavşakta biliyordu..neden böyle bişi yaptı neden bilgim dışında benim adıma iş yürüttü henüz anlamış degilim..sonuçta öle veya böyle aleme maskara oldum..ama bi şekilde bu sehemden herkes hakkını alacaktır tereddütsüz..eğer göt olmaktansa göt etmeyi tercih ederim..

Hepsinin tasını sikim de ben ne yapıorum lan..altın gününe çevirdim burayı,o ondan hoşlanmış,bu onu sikmiş,bu onu begenmiş falan filan..baane lan kim ne bokum yiyorsa yesin isterse sıçsın kendi bokunu yesin..ben işsizim oolum