24 Ocak 2010 Pazar

Ekmek davası

Hani olur ya derslerde hoca bi problemi çözmeye ugraşıverirken önce hoca söyler sonra birileri tarafından papagan gibi tekrar edilir,aslında o konudan bi sikimde çakmazlar sadece ben burdayım ve biliyorum izlenimi yaratmaya çalışırlar yaa heh işte bende onlardanım eheheh

Neyse asıl konum o degil hacı;
KePPaZelik için gittigm dershane 2 haftalık ara verdi ve ben buna çoh üzülüyorum.
ha derslerden ayrı kaldıgım için mi üzülüorsun yada taksitleri yatırmayıp köşe kapmaca oynamayı özleyecegım için mi üzülüyorsun dersenn;
ben sana derim ki agamm paşam ne dersi herşey dersmi ulan bu hayatta..
3 ayda isimleri dahi zar zor ögrendigim kızlarla yeni yeni sıcak diyaloglara girebilmişken bu tatil bu ayrılık üzer beni hacı yaralar beni o aadar dertlendim bak bu işe..işin aslı bu herifler ilk başta 1 hafta tatil veriyoruz dediler ve ben bu habere çok sevindim kii aradan 4 gün sonra kara haberi yolladılar itogluitler..neymiş memleketine gitmek isteyen çok ögrenci varmış falan filan dolayısıyla 2 haftaya çıkmış tatil,sebep buymuşş...

Bak oolum "bak beyim,sana iki çift lafım var"
koskoca adamsın,paran var,pulun var,her şeyin var,binlerce kişi çalışıyor emrinde,yakışır mı sana ekmekle oynamak? yakışır mı bunca günahsızı,çoluğu çocuğu karda kışta sokağa atmak,aç bırakmak? Bu çocuklar birbirini seviyor ama ben boşuna konuşuyorum talükatını siktigime,sevgiyi tanımayan adama sevgiyi anlatmaya çalışıyorum.

hııh! sen büyük patron,milyarder,para babası,dershaneler sahibi ismail bey ! sen mi büyüksün? hayır ben büyüğüm,beeen,yaşar usta! sen benim yanımda bir hiçsin,anlıyor musun,bir hiç! gözümde sik kadar bile değerin yok !
ama şunu iyi bil,ne genç kızlara ne de anne adaylarına hiçbir şey yapamayacaksın..Yıkamayacaksın,dağıtamayacaksın,sogutamıyacaksın aramızı..Çünkü biz birbirimize parayla pulla değil,sevgiyle bağlıyız..bizler birbirimizi seviyoruz sevişiyoruz..biz bir aileyiz oolum..biz güzel bir aileyiz.bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun yarrak?
Dokunma artık aileme!dokunma sevgililerime!dokunma kadınıma!dokunma helalime!eğer onların kılına zarar gelirse ben,ömründe bir karıncayı bile incitmemiş olan ben, yaşar usta,hiç düşünmeden taksitimi yatırmadan o kel kafana sıçarım!anlıyor musun?sıçarım ve dönüp arkama bakmam bile...