25 Ocak 2010 Pazartesi

George Hotz kodumun adamı


Can dostum kadim insan George Hotz kardeşim
sana bu satırları yazarken inan tarifsiz duygular içindeyim,
Bize yaşatmış oldugun bayram havası tadında mutluluk için senin o permalı kafandan öpüp öpüp koklamak istiyorum..
Sen nasıl bir insansın oolum,nasıl bi zeka küpüsün ya
hangi normal bir insan işi gücü bırakıp 500 saat ugraşacak kadar yılmadan usanmadan bir işle ugraşabilir ki aklım mantıgım almıyor lagn..

Kırılmaz denilen iPhoneun kodunu kırıp o herifleri götüme çevirdiğin günleri unutmuş degilim george,gerçekten bak sen böyük bir adamsın gerçi daha adam degilsin 21 yaşında ergensin dersek daha dogru olabilir..sonuçta dünyayı sallamış birisin kabul..ama sen naptın onun bunun kodunu kırdım ee azcıkda taşşak yayayım gün yüzü göreyim demedin,gayet mütevazi bi şekilde işine devam ettin..
Gerçi şimdi sana ne sikim adamsın diyecem ayıp olacak neyse..
vee aradan tam 3 yıl geçti ve sen gene birilerini dumur ettin işte ben bu habere çoh sevindim..

Duyduguma göre PS3'nde kodunu kırmışsın canım benim yaa hiç söylemiyorda köftehor..gerçi şimdi sony bu haberden sonra senin agzına sıçmak için hazırlık yapıyordur ama olsun dostluk kazanıyor insanlık kazanıyor ve şunu da biliyorum ki zalimlerin düşmanı mazlumun dostusun ve benimde bundan böyle can dostumsun..

Senden bi ricam olacak hani olursa boşvaktin diye diyorum,marketlerdeki kasiyerlerin koduna nasıl giriliyodu bi ipucu versen bende yedirsem ineklere hı nasıl olur gözünün çapagını yidiğimm..ha benim kardeşime ha...