11 Ocak 2010 Pazartesi

Buda böyle bişey işte...

Bugün öğlene kadar kömüş gibi yattım sonra kuziler aradı buluştuk hayatımda ilk kez bowling oynadım vee neden bu zamana kadar da oynamadığımı anlamadım galiba ben sorunluyum...hayır tabiki de sırf bowling oynamadım diye kendimi sorunlu ilan etmek haksızlık ama mesele o değil abii mesele benim...farkettim ki ben yeniliklere,değişikliklere açık bir insan değilim tabularım varmış da kendimden haberim yokmuş lan..işin tuhaf yanı çevremdeki insanlar da beni tam tersi tanıyor ve bende öle tanımışım itiraf etmeliyim;kolay adapte olamıyorum yeniliklere,benimseyemiyorum sanki her yeni ilkler beni eskisinden daha bir öteye atıcakmış gibi geliyor...geriye doğru baktığımda ise eskisinde de bişey yok,peki beni engelleyen olay nedir....nedir bu saçma sapan olay...nedir bunun psikolojikmen açıklaması,hayır yani sosyal fobisi yada ne bilim ezikliği olan bir insanda değilim ki boku ona atayımm lan
çok mu saçmaladım...