28 Ocak 2010 Perşembe

Gördüklerim -4

Kendi öz halasının çocuklarını tanımayan kaç tane insan evladı vardır bu memlekette..ben tanımıyorumda o yüzden şeyettim..

Ne saçmadır degil mi kendi kanından olan birisini yolda görsen tanımamak,varlıgından bile haberin olmamak..hele ki iletişim çağında yaşarken ne saçmadır..bakıyorum bir sorunda yok ortada ne küslük ne de düşmanlık hiçbişi yok ama tanımıyorum genede..açılım lazım..kendi kabugundan çıkamayan hala kozalak gibi yaşayanlar için açılım lazım..kronikleşmiş alışkanlıklardan kurtulmak için adım atmak lazım..gülerler adama,30 yaşına gelmiş kuzenimi hayatımda hiç görmedim dersem..

Tabi bu durum tek taraflı degil herkesin suç payı var bu işte..akrabalık ilişkileri yerine getirilmiyorsa,yeterince gidiş geliş yapılmıyorsa,aha lan bu çocuk senin kuzenin denilmiyorsa ilişkilerin bu denli cacık tadı vermesi normal oldugunu düşünüyorum..

Bunu neden yazdım bilmiyorum ama şunu iyi biliyorum yarın birgün ölürsek bu herifler "nasıl bilirdiniz" sorusuna ne diyecekler tahmin edebiliyorum...