3 Şubat 2010 Çarşamba

Parasız adam Yarraksız adama benzer

Eyy gidi eskiden armut dalda kız balkondaydı,şimdi para cepte kız kucakta oldu ve bu hiç iyi olmadı çünkü bende para yook oolumm bende bi sikim yok lan..işsiz güçsüz bir insanda ne olabilirdi ki zaten..

Bazen diyorum oku oku nereye kadar nasıl olcak bu işler ne zaman paranın amına koycem ben,ne zaman adam gibi kız bulabilcem..ah talihsiz bahtım benim falcıların iki dudagından medet umar oldum..

Doğum günümde yaklaşıyorken iyice koydu bu parasızlık bana argadaşlarım şimdiden başladı bile "ee napıyoz doğum gününde" napıcaggm lan,bunlar şeytanın oyunu batının bize bulaştırdığı batıl bir hastalık savsatasına sığınacam..neden böyle bi mayyaklık yapıorum çünkü bunlar bana hediye aldığında otomatikmen benimde onlara hediye almam gerekiyor böyle bi sikito alışkanlık kazandırılmış insanlara ve ne aksi ki benden 1 ay sonra doğum günleri olanlar var.

Hangi orosbuçocuğu çıkardı bilemiyorum bu günleri ama harbiden ayıp etmiş terbiyesizlik etmiş düşünmemiş benim gibi 10 TL'yi 10 günde yiyen insanları..
Bu işin arkasından da israil çıkarsa hiç şaşırmam,içtiğim kolada sıçtığım selpakta bile israil varsa hemde hiç şaşırmam..

Benim acil iş bulmam lazım ama yok işte dolayısıyla para da yok,okuyoruz ayağına sürekli IMF'ten kredi çeke çeke artık o da bıktı kredi notumu düşürdü..laa oolum bu parasızlık çoh kötü bişi ya birde kızın biriyle çıkmaya kalkışıyorum bu züğürt halimle hangi götüme güveniyorsam..ahh tayyip ahh "Her üniversite bitiren iş bulacak diye bişey yok" diyen dillerine yanayım,gemiye gemicik diyen zihniyetine tüküreyim, beni bu hale getirenlerin talükatını sikeyim...