10 Şubat 2010 Çarşamba

İş görüşmesinde çişim geldi.

Dün bir iş görüşmesine gittim,yine siyah giyinen beyler yine güzel bacaklı bayanlar ve yine "biz sizi arayacagız" cümlesi..
Yabancı sermayeli bir inşaat şirketi,aradığı pozisyon yönetici danışmanı,alacağı kişi sayısı sadece 5 kişi,mülakata çağırdıkları kişi sayısı ise 87 kişi..

Şimdi bak hacı tamam;beş yıldızlı otele davet etmen,pastalar sunman,çeşit çeşit nescafeler ikram etmen herşey iyi hoş da ama 5 kişi alacağınız pozisyona 87 kişi davet ederseniz ben bu işte iş ararım,ipnelik kokusu alırım,yavvşaklık kokusu alırım moruk..oolum siz nasıl bir insansınız laan,iş güç yok diye bir insanla bu kadar taşşak geçilir mi amannnngodumun gavurlarıı..insanları sırf göt etmek için reklam etmek için davet ediyorsunuz biliyorum ama sizde şunu bilin İK'cılar çoğunuz yarrak gibi adamlarsınız kiminizin katır gibi dişleri,kiminizin leğen gibi götleri vardı..sizler hiç aynaya bakmadan özgeçmiş eleştiren hâla çişini donuna kaçıran tiplersiniz..

Bizlere nasihat vermeyi hikayeler anlatmayı geçin,işsiz olan bir insan bilirki onun tek ilacı iştir ne nasihat ona para eder nede söylenen laflar tam tersi canını acıtır kendini aptal gibi hisseder yapmayın bunu lütfen..

İnsanların umutlarıyla oynamak çok kötü bişey,hele işsiz insanın psikolojisini bilmeden insan yargılamak çok acımasız bişey..kendimden geçtim hıçkıra hıçkıra ağlayan kıza üzülüyorum hâla,yazık ya rezillik ya falla insanlığımdan utandım..

İşsizlik çok kötü bişey hacı,ailesi olanlar için yıkım,evlenmeyi düşleyenler için kıyım,hayalleri ve hayatlarını erteleyenler için tek sebep işsiz olmalarıdır ama hayat şunuda öğretmiştir ki biz insanlara imkansızlıklar olmazsa kahramanlar olmazdı,dolayısıyla da kahramanları imkansızlılar yaratmıştır..

Vesselam,işsizlik insanı hem psikolojik hemde biyolojik olarak yok eden umutsuzluğa iten amansız bir hastalıktır ve bu hastalığıda ancak yaşayanlar bilir...