15 Şubat 2010 Pazartesi

eyy 14 Şubat sen nelere kadirsin

Dediler ki 14 Şubatta naptın;Bende gayet efendi bi şekilde cevap verdim.

1- Önceden hoşlandığımı belirtiğim kıza karşı açılım yapmaya karar verdim.

2- 14 şubatta sevdiceğime gittim teklif ettim ve reddedildim.

3- Bir kaç saat bitkisel hayata geçtim.

4- Hocanın,"ee evlat 14 şubatta ne aldın sevgiline" demesine üzerine bi anlık şoka girdim ve bunu duyan teklif ettiğim kızın yakın arkadaşlarının kikirdemesine üzerine yerin dibine girdim çıktım girdim çıktım girdim çıkt..

5- Geri dönüşte çiçekcinin "ağğbi bi çiçek almazmısın sevgiline" demesi iyice tuz biber ekmesine sebep oldu..

6- Yine aynı dakikalarda kankiyle yürürken,az ileride argadaşa rastlayıp,"gel götüreyim sizi gideceğiniz yere" teklifi üzerine kabul edip binip giderken hemen önümüzde;kankim,teklif ettiğim kızı görmesi aksilik gibi benim görmemem ayrıca daha da ilginci hemen kızın önlerinde yürüyen benim arkadaş tayfamın olması ve benim onları görmem ama kızı görememem çoook garip bir olay dahası ben bu argadaşlarıma "naberin laggn çükler" diye bağırmam ve saliseler içinde kızı son anda görmem o da beni görmesi ve duyması..yerin yarılmasını belkide en çok dün (14 şubat) tam o saatte isterdim..

7- Ayrıca; Arkadaşlarıma laf atma olayında ilginç bişey yaşandı,trafik dur kalk dur kalk şeklinde ilerlerken ilk önce biz bunların az önüne geçtik,aracı süren arkadaşıma az beklede şunlara küfredeyim şeklinde bi cümlede kurmadım ama ne hikmetse arkadaş aracı kaldırırken stop ettirdi dolayısıyla çalıştırim kaldırim derken epey zaman harcadı bu arada da bu arkadaş tayfası ve göremediğim sevdiceğim aracın yanına kadar yaklaştı ne olduysa bundan sonra oldu..

8- Ayrıca;Kankimin "aa gördün mü?" demesine karşın benim gördüm demem aslında benim gördüğüm erkek arkadaş tayfamın olması kızı hiçbir süretle görmemem,çeşitli rezillikler yapmama sebep oldu ve kankimin yaptığım hayvanlık karşısında şoka girmeside ayrı bir durumdu..

Anlattıklarımda abartı yoktur aksine anlatılmayacak kadar eksik bile var..Belki çok karışık gelmiş olabilir,belki bi bok anlamadınız,belki de ne diyo bu kerkenez diyebilirsiniz ama şunu iyi bilin alemin en göt adamı oldum 14 şubatta..Kızın karşısında %1 olan şansımıda böylece kaybetmiş oldum saol varol 14 şubat,göte girdin 14 şubat...