22 Şubat 2010 Pazartesi

Darbe günlerinden..

Daha önce bahsetmiştim,iki kuzenim birbirlerine aşık olmuşlar hatta çıkmaya bile başlamışlar ve ben bunu en son duyan insan oluyorum..

Bazen olur ya aslında diyecek çok sözün vardır ama bazı nedenlerden dolayı diyemezsin anlatamazsın dile dökemezsin ya işte bende tam o safhadayım..

Merak ettiğim derdi sıkıntısı olan sülük gibi gıçıma yapışıp derman aramasını biliyorken,3 gr olan aklımında amına koyup beni buhranlara sürüklüyorken kısacası naadar boklu iş varsa beni aracı ediyorlarken bana bu ipneliği yapmaları açıkcası beni kırdı..
Tamam herkesin kendi özgür iradesi var kime ne söyleyip söylemeceğini yine kendi iyi bilir,ondan şüphe yok ama bana bu şekil muamele yaptılar ya inan tiksindim kuzen milletinden lan,falla kuzen muzen olmayacaktı da ağzına sıçmak vardı o zevki tatmak vardı ama genetik bağ diye amına kodumun çıkmazı beni çeşitli pislikleri yapmama engel oluyor..

Velhasıl insanlar beni şaşırtmaya devam ediyor,o asla yalan konuşmaz dediklerim bakıyorum ki yalan konuşmuşlar bana,satmaz dediklerim menfaati için anasını bile satmışlar,yapmaz etmez,gizlemez dediklerim arkamdan her türlü fırıldaklığı çevirmişler vee ben saf çocuk ise onlara çok güvenmişim,inanmışım ama bakıyorumda galiba ben yanılmışım birilerini gene haklı çıkarmışım,hepsini siktir ette ben çok salakmışım hemde çok...