17 Şubat 2010 Çarşamba

içler acınası

İş yok,para yok,aşk yok,ders çalışma yok,insanlık yok,adalet yok,anlayış yok,yok allah yokk..Bu kadar yokluğun içinde benimde var olmam zaten beklenemez,beklenirse de fiziğe,mantığa,hukuğa her ne sikimse tüm kurallara aykırı durum olur..
Ders çalışma yoksa,iş yok;iş yoksa,para yok;para yoksa,aşk yok..bunların hepsi birbirine zincir gibi bağlı dolayısıyla bende bunlara bağlıyım..

Cebimde şu an 10 tl var ve ben kız peşinde koşuyorum gerizekalığıma bakarmısınız lan,10 tl var ve ben hangi götüme güveniyorsam kıza vaatler sıralıyorum..kız allahtan akıllıymış ki benim gibi donsuzu red etmiş yoksa işi yaştı verilmiş sadakası varmış..karşısında kola yerine çay içsin diye dua eden tip varken kız ne diye beni kabul etsin amına koyim,bak şimdi kıza bende hak verdim..

Hayat çok acımaz ağa hemde çok..ağlamak zırlamak için onca sebebimiz varken hala gülebiliyoruz,hiçbişi olmamış gibi davranmaya devam ediyoruz,olması gerekeni yapıyoruz belki de bilinmez ama bu içselleşmek pek hayra alamet değil gibime geliyor..Acılar paylaştıkça azalır lafına icazet etsem biliyorum insanlar gün geldiğinde koz olarak önüme sunduklarını,biliyorum şu hayatta kimseye güvenilmemesi gerektiğini,öğrettiler hepimize hayatın zor olduğu,yaşamın, ilişkilerin çekilmez olduğunu..

Konudan konuya atlıyorum farkındayım ama kafam en az burası kadar karışık,çaresiz ve düşünceli aa dostlar ahh canlar ahh ahhh...