1 Şubat 2010 Pazartesi

Cin misin Peri misin..

Eyy hayat sen nelere kadirsin aklımın ucundan dahi geçmeyen mekanlara layıksın.

Akrabamızın biricik kızı delirmiş lann,bildigim deli olmuşş,anladıgım kadarıyla kutsal damacana 2'de anlatılan senaryonun bi benzerini yaşamış sanki..gerçi ben o filmi hiç begenmemiştim amcık agızlılara verdigim 6 TL'ye nasıl acıdım bilemezsiniz,resmen faciaydı film..lan sonra Türk sineması neden gelişmiyor ee niye gelişsin yarraklar,sen kahveden buldugun 10-15 dallamayla film çekersen sinema degil anan genişler bol bol bak konuyu nasılda çarpıttım herneyse..

Bu kız kafayı sıyırmış abi,evden çıkıp yurda gidiyorum diye arkadaşına gitmiş ne olduysa olmuşş cinler periler sarmış bunu arkadaşından da çıkıp direk akrabasının mezarlıgına gitmişş orada yatan merhumu bulduktan sonra kendini iyice kaybetmiş aglamış zırlamış geri zekalı gibi davranışlar sergilemiş sonunda bayılmış..işin en korkutucu yanı bu kız hayatında hiç mezarlıga gitmemiş biri ve mezarına kadar gittigi kişide seneler önce intihar etmiş birisi..

ve şu sorular aklıma geldi;

1-Arkadaşının evinde ne yaşadında bu şekil delirdin?
2-Neden mezarlık?
3-Neden onlarca vefat eden yakının varken o kişi?
4-Duvara bakarak neden konuşuyorsun?
5-Normale döndüğünde bu yaptıklarını neden hatırlamıyorsun?

Belediye işçisinin şans eseri geçerken mezarın yanı başında baygın bi şekilde yatan genç kız görünce hemen polise haber vermiş..
Polislerde direk devlet hastanesine götürüyorlar oradan da tımarhaneye sevk ediliyor..
Dün ziyaretine gittim..şaka gibiydi herşey..hani eskiler der ya "Akıl kılıç üzerinde" haklılarmış..odasına gidene kadar sigara isteyen,çay parası isteyen beni babası sanan onlarca ruh hastası vardı..ibret alınacak bir yer..güler misin ağlar mısın..kedisi bile vardı hastanenin o da nasibi almış olmalı ki takla atmaya çalışıyordu,hemşireleri desen ayrı bir kütle bildiğin su aygırı,otura otura götleri leğene dönmüştü..vesselam Allah kimseyi düşürmesin oralara...