12 Nisan 2010 Pazartesi

Ygs

Farkettim de bu aralar,ya pazartesi yada perşembe günleri buraya yazar olmuşum.bilerek yaptığım birşey değil bu.tamamen tesadüf desem inanır mısınız.yok ben inanmam derseniz de sorun değil efendim.
Her neyse ygs'ye girdim ben,daha doğrusu ygs bana girdi.orosbuço..ları nasıl da sorular sormuşlar.oysa ben bihterle behlülün aşk denklemini çözmeyi bekliyordum.sormadılar.neyse ki panik yapmadım çözdüm soruları.ve anladım ki ben çalışmadan daha başarılı oluyorum.neden böyle oldu bende bilmiyorum.
Sınava girdiğimi sınav günü duyan babam,sen zaten okuyon hem senin yaşın biraz geçmedi mi birader dedi? ne var lan yaşımda diyemedim tabi.dogrudur baba dedim,haklısın babam,ekmek babam dedim.artislik yapmadım menfaatimi düşündüm,ona açıklayacak oldugum paketi düşündüm ve yola koyuldum.sınav çıkışında kendimi aptal ergenler gibi hissettim.anasına sarılan babasını öpen köpegini kovalayan insanlarından arasından kurtulmaya çalıştım.sonra dedim hani lan benim anam babam.bi ara düşündüm eve gidecegime meydana gidip kendimi yakayım da anam babam gelsin.ya gelmezlerse diye iç geçirdim vazgeçtim.yoksa götüm yemediğinden değil.la sıçayım ygs'ne deyip..hacı,ahmet türk'e ne pis geçirmişler...