5 Nisan 2010 Pazartesi

Niye ferrarimi satayım mayyak mıyım ben

Uzun zaman oldu,popülasyonun kimyasında yine bir değişme yok.Değişen tek şey giydiğim donla çoraplarımdır.ayrıca giydigim donu çok merak eden arkadaşlarım var.hiçbir zaman donumu görememişler ona zıplamışım buna zıplamışım yinede arkadan falso vermemişim günlerce donumun tartışmasını yapmışlar.kah orada kah burada her yerde dile getirmişler.memleket meselesi yapmışlar.öyle bir hale gelmiş ki donsuz demişler gıçında don yok ama elinde iphone var demişler.yazmışlarda yazmışlar.bu dedikoduyu arkadaşın doğum gününde öğrendim.şaşırdım,ilk başta tüm bu olanlara bir anlam veremedim.o an pantolumu indirip burjuva donuyla dolaştıgımı göstermeliydim. ıssız adamım ama donsuz adam değilim demeliydim ama demedim diyemedim.ahlaki boyutunu düşündüm.beni seven kızların çığlıklarını düşündüm.

Lan dedim kimileri icraatlarıyla konuşulurken ben niye donumla konuşulmuşum.kızların bacakları partiye damgasını vurması varken benim donum niye partiye kapak oldu dedim.hiçbirine cevap bulamadım tabi.ilerleyen vakitler doğum günü partisinin defileye dönüştüğünü farkedince koy götüne gitsin bea usta diyip keyfime baktım..

Tanımadığım insanlarla kaynaştım.bol bol vatan kurtardık.kimin kimle yiyiştiğini ögrendik.zaman zaman kültürlü gençler olduk sen ne okudun ben ne okudum yarışırcasına anlattık.tabi ben okuyorum demedim yazıyorum da demedim.insan okur elbet dedim.ama ben okumuyorum daha çok üflüyorum diyebildim.ayrıca bu iğrenç espiriyi yapınca çok üşüdüm..

Bakıyorumda şu hayatta,ömrüm boyunca sadece bir kitabı tam olarak okumayı başarabildim..o da lise yıllarında edebiyat dersinden yıllık ödev almamdandır yoksa bir kitabı ne zaman okumaya kalkışsam ya ilk on sayfasına kadar ya da sondan beş sayfasına kadar dayanabiliyorum..evet sikimtrak bir huyumda var,kitabın sonundan okumaya başlamak gibi bu belki de hayatta bulamadığım sonuçları direk kitapta aramamdan olabilir bilemiyorum..Düşünsene 60 sayfalık kitaba bile katlanamayacak kadar sikko adamım..60 sayfalık kitap mı olur lan diyebilirsiniz.varmış işte amına koyim..

Sonra utanmadan nolcak bu gençliğin hali diyorum.nolacak yarrak gibi adam olacak,bir gün kitap okudum bütün hayatım değişti savsatasını sayıklayamacak,entel dantel kelimeleri kızlara sunamayacak ve daha birçok alanda sıçıp kalacak dolayısıyla burdan ergenlere sesleniyorum Kitap okuyun,Adam olun Laan...