16 Mart 2010 Salı

Usta bea..

Hayat bazen amına koyim demek kadar basit aslında.
Evet basit diyorum çünkü Türkiye'de yaşıyorum,bize birşey olmazcı zihniyetine güveniyorum,hasta ziyaretine meyve suyundan başka bi bok götürmüyorum,emniyet kemerinin üzerine oturabiliyorum,boş cd'leri balkona asan insanları anlayabiliyorum,kızların aslında piçlerden hoşlandıklarını biliyorum,"sen çok iyisin hoşsun efendisin ama.." diye başlayan cümlenin sonunu tahmin edebiliyorum...öleyse koy götüne gitsin bea usta diyorum..
Alt dairemdeki kadının bitmez tükenmez pis çenesinine koy bea usta,kocasına da allah sabır versin bea ustam,bok fırçası gibi hayatlar yaşamak da artık sıktı bea usta, millet sıçıyor sıçıyoor kendi götünü temizledikten sonra bokunu da bizle temizlemeye kalkışıyor bea ustam,hani adaletin hani ak ellerin ak ampülün..hep laf dimi usta,hep kadayıf bea usta,sayende bokun içinde yüzüyoruz,çoh üşüyoruz bea usta...