22 Mart 2010 Pazartesi

Paket açılımı

Bakıyorumda herkes bir telaşa lan..herkes bi açılım sevdasında,herkes paket açıklıyor,sonra bıkmadan usanmadan haftalarca paketlerini konuşuyorlar beynimizi kemiriyorlar,yok onun paketi dar yok bunun paketi geniş diyecek kadar da özgür düşüncelerini paylaşabiliyorlar..tabi bu paket muhabbeti halkın önünde yapıldıgından dolayı halk bundan ister istemez etkileniyor..kendince artislikler yapabiliyorlar..daha geçende cafeci hasan abim bile son çare olarak ortamın huzuru adına "kısıtlama" adlı paketini sundu bizlere ve sonra da duvarına astı..hatta face'nde bile paylaştı itoğluit..he biz onun paketine biat ediyor muyuz..sikimizde bile değil açıkcası..o paket camlı çerçevenin içinde sadece ayna görevi yapıor bizim için..

Paketine uymadığımızda ise masamıza gelip "gençler biraz daha sessiz olagglım" diyor ve gidiyor.sonra bir daha geldiğinde o davranmadan ben devrimci gençliğiz gazıyla başlıorum paket anlayışım bu kadar diyorum,kimsenin paketine bakmam diyorum,herkes kendi paketiyle uğraşsın diyorum hem paramızı alıp hemde paket sunamazsın bizi sömüremezsin diyorum,affedersin ama sivil dikta mısın yarragımın kılımısın her ne haltsa ben böyle paketin amına goorum diyorum..

Hasan abinin mezhebi biraz geniş olduğundan pek aldırış etmiyor duygusal isyanlarıma,kanı hızlıdır,ateşlidir diyor gençtir cahildir diyor geçiştiriyor..o an düşünüyorum normalde agzıma sıçması lazım diyorum..bu işde iş var diyorum..ve sonra anlıyorum ki para varmış işin sonunda,menfaat varmış,iş güç ekmek varmış diyorum..sinsice kendimden utanıyorum..neden utandığıma bir anlamda veremiyorum..bir anda ılımlı genç oluyorum,devrimci gençlikte neymiş lan diyorum..bak hasan abi diyorum,paketine uyamam ama saygı duyabilirim diyorum..o da yılların vermiş olduğu tecrübeyle tüm artisliğimize rağmen tebessüm ediyor..helal olsun diyorum ve mekandan ayrılıyorum.

Şimdi bunu niye anlattım bende bilmiyorum maksadım ne hasan abiyi yermek ne de sikkosal hikayeler yazmak.
zaten başından beri yazmak için yazıyorum,okunsun diye değil.

Kısaca yakında bende bir paket açıklayacam BABAMA
tabi paketi duyar duymaz ağzıma sıçmazsa
Sil Baştan dedikleri bir paket açıklayacam
Buraya da açıklayacam paketimi
yakında...