5 Mart 2010 Cuma

KlasSik

Opera dinleyecek kadar çağdaşım ama bir o kadar da gerzeklik yapan kızların ağzına sıçacak kadar da yabanım argadaş..

Tabi sıçmam için öncelikle telefona kontör yüklemem lazım,yüklemem için de para bulmam lazım,para bulmam için de Imf'e sikindirik bir proje daha sunmam lazım,lazım,lazım bu gidişatla da babamın ağzıma sıçması lazım..Allahtan anlayışlı adammış,okumuş adammış,dertten kederden anlayan insanmış bu ne güzel insanmış allahım..Birde kendime bakıyorum ne gereksiz ne bokum insan olduğumu anlıyorum,onlara haksızlık yaptığımı anlıyorum ve yaptığımında farkındayım,farkında olduğum halde hâla yapmaya devam ediyorum ama bu geri zakaalı kızda mesaj göndermeye devam ediyor..

Avea'nnda allah bin belasını versin,osursalar mesaj atıp haber eyleyen zir zopların yaşadığını unutmuş olmalı bu avea..bedava diye de ota boka yazılmaz ki canım..bi zabah kalktığımda da abidik kubidik mesajlar okumayayım nolursunuz lan,bir gece yarısı da "uyuyor musun?" diye sormayın lan,hem gece yarısı ne yapılır amına koyim..sevgilimde yokki alıp koynuma sevişeyim,koklaşayım hıı bende her normal vatandaş gibi pijamaları çekip uyuyorum argadaşım,beklemeyin benden bi numara bak çoh üzülüyorum...