28 Haziran 2010 Pazartesi

İş iş iş

Selam çiko..sana bir haberim var..biliyor musun ben işe girdim lan..bildigin iş..sabah gidilip akşam gelinen sıradan bir iş..parasını iyi,yemekleri iyi hatta altıma araba da çekti şerefsizler..patron babacan biride olsa sinsi orosbuluk var hissedebiliyorum..iş dersen pek yorucu değil bu seferki..masama bir kagıt geliyor kaşe imza atıyorum bitiyor..yok lan tabiki imza yetkisi alacak kadar daha yetki kazanamadık bu imza siktir boktan imza o kadar..anlıyacagın bi sik yapmıyorum..sadece zaman harcıyorum..bazen canım sıkılıyor napıcem lan ben..
Bu arada arkadaş çevremde tıngırtı yapmaktan geri durmuyor sagolsunlar "Müdür mü oldun lan başımıza" diyorlar..benden çok seviniyor pezevenkler..Neyine seviyorlarsa artık anlamadım..aslında ben bu duruma ne sevindim ne de üzüldüm..uzun bir tembellik döneminden sonra zabahın köründen kalkıp işe gitmek bana oldukça güç geldi..babadan para isteme devri bitti sanırım..yada öglen yataktan kalkıp kavaltım hazır olmayınca anneme trip yapma yaşım geçeli epey oldu..bilemiyorum ama tarifsiz duygular yaşıyorum..tatlı bir hüzün var..biraz istek biraaz da pişmanlık ama var bişiler..ne oldugunu da bilmiyorum..ve bilmedigim herşey beni mutsuz ediyor..yine sabah olacak ve yine yarın işe gidicem..hayat devam ediyor....