11 Haziran 2010 Cuma

Çat kapı arkadaşlarım

Bugün birkaç insan tanıdım.seven sevilen,aşık olan aşmış olan,sessiz ve eşsiz bir nezakâte sahip olan insanlar tanıdım tanımaya çalıştım.hayata inat gülmeyi seçen insanların seyrini izledim.daldım daldım çıktım.her çıkışımda yeniden keşfettim.neden ben onlar gibi degilim yada neden onlar ben gibi değil.bi süre sonra bu sikindirik hikayeyi unuttum.zaten unutmasam da değişen pek bişi olmayacak.

Değişen bişey olmasa da kayıtlar bu çiğdem adlı kızı dikkate almalı.

Adı: Çiğdem..1.70 boylarında yeşil gözlü sarışın sıradışı bir mühendis adayı.

Saniyede 13128212 kelime kurabiliyor..sigara içmeyen erkege adam demem diyebiliyor..12. kattayken balkonun kıyısına oturup höykürebiliyor..büyüklerinin yanında saygılı davranabiliyor.insanları seviyor.dobra dobra konuşmaya hele bayılıyor.adı çigdem olmasına rağmen çiğdem çıtlamayı sevmiyor..çaykolik oldugunu iddia ediyor..gülmeyi çok sevdigini konuşmadan yapamadıgını da ekliyor..kendine çok güveniyor..velhasıl esrar bagımlısı oldugunu hep gizliyor...